АКТУАЛЬНО

[5]

"Я на вільній землі..а ти на зоні!" Пост про Крим набирає популярності в Інтернеті



Небіж чоловіка займається бурінням свердловин для води. Свого часу трохи попрацював у Криму. Днями зателефонував йому один такий кримський замовник:- Ах, ти такий... трам-та-ра-рам... стільки грошей взяв, а воно не робить! Чим мені город поливати?! Сообщает http://viche.net.ua/

- Стоп! - говорить племіник, - гарантію я давав на три роки, пройшло п'ять. І що все-таки сталося?
- Вода не йде.
- А насос працює?
- Та працює, хай йому грець! Але замість води тече якась смердюча жижа.
- А у сусідів як?
- Та те ж саме: якась багнюка.
- Значить, справа не у насосі і не у свердловині.
- А в чому?
- У тому, що вода у вас в Криму скінчилася. Невдовзі і жижі не буде.
- А що ж робити?
- Просіться назад в Україну, а ми подумаємо.
- Тю, чи ти дурний, такі речі по телефону говорити?!
- Так я на вільній землі, а ти на зоні. Ти і бійся.
Застогнав бідолашний та й кинув слухавку.

Віталіна Зіньківська


"Я на вільній землі..а ти на зоні!" Пост про Крим набирає популярності в Інтернеті "Я на вільній землі..а ти на зоні!" Пост про Крим набирає популярності в Інтернеті Reviewed by марія іваночко on 18:25 Rating: 5