АКТУАЛЬНО

[5]

“В мене є 48 годин… Почуваю себе не дуже, але прорвемося..” Анастасія Приходько потрапила у лікарню


Відома українська співачка Анастасія Приходько потрапила у лікарню. Про це повідомила сама співачка на своїй сторінці у фейсбук:

“Я дуже боюсь лікарів…. Але тепер треба звикати, бо лежати мені тут 5 днів….” Сообщает http://startco.net.ua/



Також співачка зазначила, що все вирішиться в наступні 48 годин.

В мене є 48 годин… Це так дивно звучить! Насамперед нічого страшного, просто це дуже важливі 48 годин! А лікарі вміють жуті нагнати… Почуваю себе не дуже, але прорвемося ….

Прихильники співачки дуже хвилюються за її здоров’я та засипають її сторінку питаннями “що сталося?” та побажанням швидкого одужання.

Наразі більшої інформації про стан Анастасії Приходько та причину її госпіталізації немає.




“В мене є 48 годин… Почуваю себе не дуже, але прорвемося..” Анастасія Приходько потрапила у лікарню “В мене є 48 годин… Почуваю себе не дуже, але прорвемося..” Анастасія Приходько потрапила у лікарню Reviewed by марія іваночко on 09:29 Rating: 5