АКТУАЛЬНО

[5]

Загинув за нас з вами: мережі вразив зворушливий лист дитини загиблому в АТО батькові




Користувачі соціальних мереж активно поширюють фотографію листа маленької дитини своєму батьку, який загинув під час АТО на Донбасі.

Фото листа на своїй сторінці в Facebook опублікувала волонтер Олена Вінницька.

"Тато, милий мій, хороший,

Пам'ятаю твої очі,

Пам'ятаю я і нині,

Як любив ти мене сильно.

Вічно пам'ятатиму,

Як ми гуляли з тобою, тато.

Як ти щиро посміхався,

Як у щось зі мною грався,

Коли брав мене на руки

І так міцно обіймав.

Ніби ти тоді ще все знав,

Ніби відчував,

Що не будеш скоро поруч,

Що покинеш нас.

А я потім, любий тато,

Піду в перший клас.

Мабуть, буде свято,

Будуть всі радіти,

Бо прийдуть з батьками.

Всі – щасливі діти,

А мій тато вже на небі.

І хай кожен знає,

Що загинув за нас з вами –

Кожен пам'ятає".





Загинув за нас з вами: мережі вразив зворушливий лист дитини загиблому в АТО батькові Загинув за нас з вами: мережі вразив зворушливий лист дитини загиблому в АТО батькові Reviewed by марія іваночко on 08:50 Rating: 5