АКТУАЛЬНО

[5]

Які відмінності між парами Барака й Мішель Обами та Дональда й Меланії Трамп


Фото, що показують, чим різняться сім’ї колишнього й теперішнього господарів Білого Дому у Вашингтоні.

З часу свого президентства Барак Обама не раз казав, що його дружина Мішель завжди була на його боці, підтримуючи та направляючи його. 

Ми звикли бачити ніжні стосунки подружжя Обама. Достатньо було подивитись на них, щоб зрозуміти, що їхні почуття не є підроблені.

Порівнюючи стосунки старих і нових господарів Білого дому, ми розуміємо, що не претендуємо на істину, але достатньо глянути на мову тіла сім’ї Трампів, щоб зрозуміти — їхні взаємовідносини далекі від тих, які ми звикли бачити у життєрадісних і люблячих один одного Барака й Мішель.

Отож, порівняймо..! 
Весілля

Барак зустрів Мішель в 1989 році. Обидвоє працювали в юридичній фірмі. Вона була його опікуном, вони прожили разом три роки й одружились в 1992.

Мільярдер Дональд і модель Меланія зустрілись в 1998 році, а одружились в 2005, коли йому було 54 роки, а їй — 34. 
Наша перемога / Моя перемога

Сім’я

Ми зробили це разом / Я зробив це

Почуття, не зважаючи ні на кого / Позування на камеру

Несподіваний поцілунок / Головне — добре виглядати на фото

Щира міміка / Типові фото для Інстаграм

Щирий поцілунок / Поцілунок «татка», але «доня» не в захваті

«Ти мій скарб» / «Ти мій мільярд доларів»

Любов в дрібницях / Знову позування для Інстаграм

Розслабитись і бути самими собою / Не забуваймо про камери

«Я люблю бути з тобою» / «Скільки це ще буде продовжуватись?»
А ви можете собі уявити, щоб Дональд Трамп ось так проявляв свої почуття? Ми, поки що, ні...


Які відмінності між парами Барака й Мішель Обами та Дональда й Меланії Трамп  Які відмінності між парами Барака й Мішель Обами та Дональда й Меланії Трамп Reviewed by марія іваночко on 17:12 Rating: 5