АКТУАЛЬНО

[5]

"Україна змінила моє життя": американець розповів, як підтримував Майдан

60-річний житель Америки Білл Артрелл поділився спогадами про те, як на нього вплинув Майдан в Україні.
Біл Артрелл відчуває відповідальність за Україну, тому після закінчення Майдану, де він був активним учасником, американець став волонтером під час війни на Донбасі. Про це повідомляє http://1vib.co.ua/  з посиланням на   The Ukrainians.
"2007 року, подорожуючи по країнах Балтії, я вперше приїхав в Україну. Дивно, але в університетські часи я не мав жодного уявлення про цю країну. 2013 я приїхав сюди знову. Саме в цей час на Майдані почалися мітинги. Коли розстрілювали людей, я був в Америці, стежив за подіями по телевізору. У мене був шок - довелося навіть ходити до психолога. А коли я знову приїхав в Україну, на Майдані досі панував дух революції. Це було найбільш вражаюче місце в світі", - розповів Артрелл.
"Україна змінила моє життя через Революцію Переваги: спостерігаючи за цими подіями вдома, я вирішив, що повинен бути частиною змін. Я приєднався до місії спостерігачів на президентських виборах в травні 2014 року. Читав лекції, ділився досвідом, організував власну акцію на Майдані. А в Америці багато разів ходив на радіо і розповідав про Україну. Американці переживають через те, що відбувається тут, і справді хочуть допомогти", - додав він.
Після подій на Майдані, Артрелл став волонтером на Донбасі у таборі для переселенців.
"Я захоплююся людьми, які віддають життя на передовій за ідею під назвою "Україна". Я допомагав хлопцеві - військовому, який потребував операції. У мене не було знайомих лікарів, які могли б допомогти йому у США, але дав йому свою підтримку і гроші. Завжди всім розповідаю, що Україна переживає важкі часи, що її треба підтримати. Вже втратив через це кілька друзів з проросійськими поглядами", - розповів Артрелл.
"Ви сильніше, ніж інші нації, тому що багато пережили. Ви не зіпсовані легким життям, і саме тому ви - мої герої.
Україна має дух свободи, козацькі традиції, унікальних людей. Але вам потрібен захист інших держав і співпраця з ними. Сподіваюся, ви приєднаєтесь до НАТО і Європейського Союзу, адже ви — європейці. Я дуже хочу, щоб ви пишалися собою. Для мене ви справді варті поваги, бо ви справжні. Ви — ті, хто ви є", - підсумував Артрелл.

Загрузка...
Загрузка...
"Україна змінила моє життя": американець розповів, як підтримував Майдан "Україна змінила моє життя": американець розповів, як підтримував Майдан Reviewed by точка зору on 14:34 Rating: 5