АКТУАЛЬНО

[5]

Шок після відвідування паспортного столу


Сказати, що в мене шок - нічого не сказати.
Півроку я збирався з духом аби вклеїти 25-річне фото в паспорт. Малював схеми проникнення в паспортний сіл, уявляв черги, тренувався прокидатися о 5-й ранку, щоб її зайняти.
Заїхав тільки що, аби глянути шо до чого.
Я був перший. І єдиний. Процедура зайняла 4 хвилини з врахуванням оплати штрафу за запізнення.
4 хвилини.
Мій світ вже не буде таким як був.
ЗІ Мені ніхто не сказав, що я довбане дно і приперся аж через півроку. Ніхто не хамив. І не кричав. Мені (увага!) посміхнулися і (не падайте) ПОПРОСИЛИ сплатити штраф. Не вимагали. А попросили. Жесть.
Максим ОПАНАСЕНКО
Загрузка...

Загрузка...
Шок після відвідування паспортного столу Шок після відвідування паспортного столу Reviewed by марія іваночко on 08:21 Rating: 5