АКТУАЛЬНО

[5]

"Економічно обгрунтований тариф" - це тариф, який Ахметов узгодив з Гройсманом - політолог


Коротше, я все зрозумів. Для того, щоб побороти корупцію - корупціонерам треба більше платити.
Якщо вам не вистачає грошей, аби заплатити корупціонеру - держава видасть вам на це субсидію.
І ви все одно йому заплатите.
І це правильно. Рінат Леонідович і так багато вже втратив - треба поновити резерви.
Коли мені говорять про "економічно обгрунтовані тарифи" - я згадую Київ, лютий та березень цього року.
Тоді Київенерго палив як скажений, хоча на вулиці було відносно тепло. Мешканці Троєщини змушені були провітрювати квартири від "тепла", яке їм було непотрібне. А потім одержували "платіжки".
А тепер уявіть, що вас вирішать "прогріти" цієї зими так, аби зідрати останні штани?
І що ви з цим зробите? Якщо навіть квартирний лічильник тепла можна поставити лише у дяких нових будинках.
Ринкові тарифи, да? А чи можете ви впливати на послуги, які вам продають? Чи можете ви визначати у себе температуру помешкання і не переплачувати за зайві калорії? Чи можете ви якось економити?
Це все одно, коли ти приходиш на ринок, а там лише один сорт дуже гнилих помідорів, і ти їх купити зобов'язаний, і продаються вони лише мішком, і ціна - 100 грн. за кг., але тобі милостиво дають частину суми в кредит.
От такий у нас "комунальний ринок".
"Економічно обгрунтований тариф" - це тариф, який захотів Ахметов та узгодив з Гройсманом.
Чи має бути тариф на комуналку реалістичним? Безперечно. І я особисто готовий його сплачувати. Але я не хочу платитити за гнилі труби, застарілі технології, ФК Шахтар і пентхауз Ахметова.
Покажіть мені структуру тарифу, обгрунтуйте кожну копійку, і не потрібні нікому ваші подачки.
Петро Олещук
 http://uainfo.org
"Економічно обгрунтований тариф" - це тариф, який Ахметов узгодив з Гройсманом - політолог "Економічно обгрунтований тариф" - це тариф, який Ахметов узгодив з Гройсманом - політолог Reviewed by марія іваночко on 14:12 Rating: 5