АКТУАЛЬНО

[5]

"Батюшка-шахрай": Священик на Рівненщині за допомогою інтернета зібрав гроші і втік (відео)

У поліції справу за фактом шахрайства порушили, а в єпархії настоятеля відсторонили від богослужінь.
Святопокровський храм у Новородчицях Острозького району Рівненської області. Фото: ritm.tvЧастина парафіян Святопокровського храму у Новородчицях Острозького району Рівненської області вважають свого колишнього священика шахраєм. Про це повідомляють Патріоти України з посиланням на РОДТРК.
Люди хочуть, аби той повернув гроші або таки полагодив дірявий дах старої церкви. Священик просив гроші через інтернет на ремонт церкви, а потім зник. У поліції справу за фактом шахрайства порушили, а в єпархії настоятеля відсторонили від богослужінь.Сам священик Сергій Невада усе заперечує: "Було відкрито рахунок на моє ім'я... Ці кошти я використовував на нагальні потреби храму. Все, що я придбав, знаходиться в храмі...
Я попросився поза штат за станом здоров'я, через два місяці виїхав за кордон. Деякі прихожани написали скаргу на мене про те, що я обікрав прихожан. Вони і раніше робили на мене тиск, застосовували відкритий шантаж. Але цим разом перейшли межу зла", - розповів святий отець.
 http://patrioty.org.ua
"Батюшка-шахрай": Священик на Рівненщині за допомогою інтернета зібрав гроші і втік (відео) "Батюшка-шахрай": Священик на Рівненщині за допомогою інтернета зібрав гроші і втік (відео) Reviewed by марія іваночко on 09:52 Rating: 5