АКТУАЛЬНО

[5]

ГРУшник Єрофєєв заявив про бажання зустрітися з Савченко


Помилуваний президентом України співробітник російського ГРУ Євген Єрофєєв заявив, що він хотів би зустрітися з Надією Савченко після свого звільнення, щоб поговорити з нею.
Про це він заявив під час свого інтерв'ю одному з українських телеканалів, новину передає "Преса України".
"Я не знаю, як вона мене зрозуміє... Я б знайшов слова... Я сподіваюся, що сама Надія не буде проти. Вона, звичайно, сприймає мене як винного", - сказав Єрофєєв.
Російський військовий визнає, що його звільнення багато в чому залежало від долі Надії Савченко. Крім того, під час інтерв'ю росіянин неодноразово звертався до журналіста з проханням не ставити йому питань, на які він не може відповісти чесно. Він відмовився відповісти, що спонукало його приїхати воювати на Донбас.
"Народу Росії і народу України ця війна не потрібна. Хтось на ній (війні. – Ред.) гроші робить", - заявив, і додав, що він не буде вибачаться перед українським народом.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що президент України Петро Порошенко своїм указом помилував російських ГРУшників Олександра Александрова та Євгена Єрофєєва, які були засуджені на 15 років за терористичну діяльність
.http://uapress.info
ГРУшник Єрофєєв заявив про бажання зустрітися з Савченко ГРУшник Єрофєєв заявив про бажання зустрітися з Савченко Reviewed by марія іваночко on 07:33 Rating: 5