АКТУАЛЬНО

[5]

Свекруха пообіцяла, що відразу після нашого переїзду, вона оформить квартиру на мого чоловіка, щоб ми були впевнені, що житло наше. Але я відмовилася від її пропозиції. «Що ж ми, не зживемося з тобою?» – образилася свекруха на мою відмову




Свекруха живе в просторій трикімнатній квартирі разом з дочкою та онукою. Зовиця моя відрізняється досить своєрідним характером, який постійно був причиною непорозумінь.

Будь-яка дрібниця, навіть найменша, могла за секунду роздратувати сестру чоловіка. В доброму настрої зовиця дуже навіть непогана людина, готова останню сорочку віддати, але от якщо у неї щось не так… Природно, що мама чоловіка шукала вихід із ситуації, а саме, як би роз’їхатися з власною дочкою, бо жити разом з нею просто нестерпно.

Свекруха розглядала різні варіанти, вона навіть подумувала взяти квартиру в кредит, щоб тільки відселити примхливу «родичку». Але через відсутність фінансів як таких подібний план швидко зійшов «нанівець». Але з’явилася інша ідея. Ми з чоловіком живемо в однокімнатній в сусідньому будинку. Квартира моя, придбана ще до шлюбу.

В найближчому майбутньому плануємо розширюватися; це трапиться як тільки я зможу вийти на роботу. А поки живемо так. В принципі нормально, бо дітки маленькі; місця вистачає всім, і навіть є вільний простір. І ніби як все добре, але якось мама чоловіка завела розмову, мовляв, коли вона була в декреті з двома дітьми, їй у всьому допомагала мати її чоловіка, яка жила разом з ними.
>
Іншими словами, моя свекруха жила в будинку свого чоловіка. Я спочатку не зрозуміла, до чого все це; але мама швидко перейшла до суті. Свекруха запропонувала нам з чоловіком і дітьми помінятися житлом, тобто ми повинні будемо переїхати жити до неї в її трикімнатну квартиру, а зовиця з донькою, відповідно, займуть нашу однокімнатну. Свекруха пообіцяла, що відразу після нашого переїзду, вона оформить квартиру на мого чоловіка, щоб ми були впевнені, що житло наше.

Свекруха щиро вважає, що для всіх цей варіант виграшний: сестра чоловіка, нарешті, знайде самостійність, чоловік повернеться в рідну домівку, так би мовити, і завжди зможе надати допомогу матері. Мої діти будуть під постійним наглядом бабусі…


Може і для всіх, але не для мене. Я відмовилася від переїзду. Ні, не через те, що моя свекруха погана. Мама чоловіка – прекрасна жінка, і ми чудово ладнаємо. Просто я вважаю, що діти (тим більше що вже мають свої сім’ї) і батьки, якщо є така можливість, повинні жити окремо.

Дві господині на кухні, якими б вони толерантними були, обов’язково наткнуться на непорозуміння і проблеми виникнуть точно. Тим більше, що я вже як років 10 живу окремо від власних батьків і не хочу втрачати свою «свободу». Розумію, що, чисто гіпотетично, свекруха буде намагатися не втручатися в наші з чоловіком відносини, але вона обов’язково захоче бути в курсі подій.

Свекруха, звичайно, образилася; я постаралася їй пояснити свою позицію; думаю, мама зрозуміла. Але фраза «що ж ми, не зживемося з тобою?» все одно була сказана вголос. Зараз ми з чоловіком продовжуємо жити в однокімнатній, а до свекрухи ходимо в гості. Зовиця з донькою і далі живуть там. Шкода маму чоловіка, але це її донька, нехай розбираються самі.

Фото ілюстративне – myseldon.

джерело
Свекруха пообіцяла, що відразу після нашого переїзду, вона оформить квартиру на мого чоловіка, щоб ми були впевнені, що житло наше. Але я відмовилася від її пропозиції. «Що ж ми, не зживемося з тобою?» – образилася свекруха на мою відмову Свекруха пообіцяла, що відразу після нашого переїзду, вона оформить квартиру на мого чоловіка, щоб ми були впевнені, що житло наше. Але я відмовилася від її пропозиції. «Що ж ми, не зживемося з тобою?» – образилася свекруха на мою відмову Reviewed by точка зору on 10:19 Rating: 5