АКТУАЛЬНО

[5]

“Я був нажаханий. Він був насправді…”: Геращенко розповів шокуючу правду про Саакашвілі. Від цих слів, аж в очах темніє

Президентство Міхеїла Саакашвілі в Грузії не можна вважати демократичним.
Про це радник міністра внутрішніх справ, народний депутат Антон Геращенко розповів в ефірі програми "Політклуб з Віталієм Портниковим" на каналі Еспресо.TV., передає Корупція.Інфо. 

"Я з'їздив до Грузії, я вивчив його (Саакашвілі – ред.) історію. І я був нажаханий. Саакашвілі був насправді тираном", – заявив політик.

Політика Саакашвілі-президента у Грузії, вважає Геращенко, була схожа на діяльність Віктора Януковича на чолі української держави.

"Він так само розганяв мітинги, як Янукович. Він так само віддавав накази на побиття простих опозиціонерів та тих людей, котрі виходили на мітинги. Він давав вказівки закривати в прямому ефірі телекомпанії, які його критикували", – зазначив народний депутат.

Також він вважає екс-президента Грузії корупціонером.

"Він був звичайним корупціонером, який займався нецільовими витратами коштів, виділених на його утримання. Він мав особистого кухаря з Іспанії, якому платили сотні тисяч доларів за його роботу й оплачувати квитки", – розповів радник голови МВС.

На думку Геращенко, президент Порошенко припустився помилки, коли надав українське громадянство Саакашвілі.

"Й цю помилку слід виправляти", – додав нардеп.


“Я був нажаханий. Він був насправді…”: Геращенко розповів шокуючу правду про Саакашвілі. Від цих слів, аж в очах темніє “Я був нажаханий. Він був насправді…”: Геращенко розповів шокуючу правду про Саакашвілі. Від цих слів, аж в очах темніє Reviewed by марія іваночко on 09:32 Rating: 5