АКТУАЛЬНО

[5]

“Скільки в мене на картці?- 150 гривень”: Старенька тремтячими руками забрала свої останні гроші


“Скільки в мене на картці?- 150 гривень”: Старенька тремтячими руками забрала свої останні гроші
Скільки в мене на картці?
—150 гривень.
— Зніміть, будь ласка, всі.
Старенька тремтячими руками забрала свої останні гроші, загорнула їх в целофанову торбинку, поклала в пакет і сіла у банку на стільчик.
Не знаю, про що вона думала.
Було видно: бабуся дуже хвора. Не витримала, віддала їй, що мала в кишені.
А ще 20 гривень, які впали з її пакету на підлогу.
А поруч на банківському віконечку висіло оголошення, що відтепер при сплаті за комуналку готівкою у клієнтів-пенсіонерів братимуть комісійні.
За кожну квитанцію окремо.
Цією історією у соціальній мережі Facebook поділилась користувач .



"http://intermarium.com.ua/skilky-v-mene-na-karttsi-150-gryven-starenka-tremtyachymy-rukamy-zabrala-svoyi-ostanni-groshi/">Источник
“Скільки в мене на картці?- 150 гривень”: Старенька тремтячими руками забрала свої останні гроші “Скільки в мене на картці?- 150 гривень”: Старенька тремтячими руками забрала свої останні гроші Reviewed by марія іваночко on 21:02 Rating: 5