АКТУАЛЬНО

[5]

У мережі розкрили таємні діяння скандальної української співачки

Ані Лорак активно займається благодійністю

Скандальна українська співачка Ані Лорак, яку останнім часом критикують за концерти в Росії, відзначилася добрими справами.

Виявляється, артистка допомагає дитячому будинку в Чернівцях. Про це на сторінці в Instagram розповіла співробітниця агентства з організації свят Ірина Чернова.


"Сьогодні я хотіла б написати про людей, які не афішують свою роботу, але для мене виступили великим прикладом! Нещодавно ми з моєю командою відвідали один з дитячих будинків міста Чернівці і були приголомшені побаченим: велика машина, в якій було багато різноманітної техніки, речей і продуктів, розвантажувала все в дитячий будинок! Моя цікавість мене перемогло, і я запитала у них, хто виступає меценатом. Відповідь - Ані Лорак! Моєму здивуванню не було меж. Уявляєте, Ані Лорак! Поважаю таких людей, які "не словом, а ділом", і закликаю кожного з вас творити хоча б малесеньке добре діло, але кожного дня", - написала вона.

Нагадаємо, Кароліна Куєк, більш відома як Ані Лорак, теж родом з Буковини. Співачка народилася у невеликому містечку Кіцмань.

Джерело "Знай.ua"


У мережі розкрили таємні діяння скандальної української співачки У мережі розкрили таємні діяння скандальної української співачки Reviewed by марія іваночко on 21:59 Rating: 5