АКТУАЛЬНО

[5]

“ТАТО ГОЛОВНИЙ МІЛЬЯРДЕР І ЗЛОДІЙ КРАЇНИ”: ДОЧКА ПЄСКОВА “РОЗГОВОРИЛАСЯ” В МЕРЕЖІ

Дочка прес-секретаря російського президента Дмитра Пєскова Ліза викликала ажіотаж у мережі своїм новим фото та “одкровенням”. Знімок із визнанням був оприлюднений на сторінці дівчини в Instagram.


“Загалом, совість зовсім замучила. Заснути не можу ніде: ні на одній із яхт, ні в одному з палаців, ні в одному з джетів не виходило заснути. Жоден зі слуг не зміг мене втішити. Час одкровення настав.

Я – Пєскова Єлизавета Дмитрівна, дочка головного мільярдера і злодія країни, прес-секретаря голови держави. Це перший текст, який пишу сама. Всі інші замовні. Працює ціла команда холопів, яким я плачу вашими грошима заради піару”, – спробувала зіронізувати Ліза.

“Сплю я на мармуровій яловичині, присипаній гагачим пухом. Перед кожним фізичним зусиллям роблю улюблену процедуру – золоте обгортання. Процедура полягає в обгортанні тіла в чистий злиток золота. Золото, звичайно, видобуває народ.

Процедура, звичайно ж робиться на народні гроші. За спеціальним пром-кодом “ДєньгіНарода” знижка 1%. Деякі холопи пишуть, що, проживаючи в палаці, я не можу розмірковувати про 5-поверхівки. Ну чому ж? У моєму палаці 6 поверхів, так що міркування цілком обгрунтовані”, – продовжила Пєскова.

Дівчина також “зізналася”, що займається крадіжкою.

“Мені дуже пощастило, оскільки тато мій головний злодій країни і вчить мене всім тонкощам цього прибуткового мистецтва. Нещодавно він підтримав скринею з награбованим моє починання… Я ніде не вчуся, тому що тупа від народження, але це не проблема, оскільки диплом мені, зрозуміло, куплять! Зрештою, якщо мені щось знадобиться – я просто куплю раба на гроші народу! Так що, майбутнє – за мною!” – написала Ліза.

Не всі оцінили почуття гумору дівчини, відповівши, що Єлизавета просто знущається.

“Тут дочка Пєскова думала, що пожартувала, а насправді сказала росіянам всю правду про них”, – пишуть у мережі.


“ТАТО ГОЛОВНИЙ МІЛЬЯРДЕР І ЗЛОДІЙ КРАЇНИ”: ДОЧКА ПЄСКОВА “РОЗГОВОРИЛАСЯ” В МЕРЕЖІ  “ТАТО ГОЛОВНИЙ МІЛЬЯРДЕР І ЗЛОДІЙ КРАЇНИ”: ДОЧКА ПЄСКОВА “РОЗГОВОРИЛАСЯ” В МЕРЕЖІ Reviewed by марія іваночко on 10:45 Rating: 5