АКТУАЛЬНО

[5]

"Мій вибір тільки ще більше мотивує Війна" Пост Ірми Вітовської підкорює серця українців


Черговий раз відмовляюсь зніматись у російськомовному форматі!

Мій вибір тільки ще більше мотивує Війна.

Так, я хочу реалізуватись, хочу відчувати цей процес, але кожний раз перед черговою такою спокусою, я думаю про сім'ї загиблих хлопців, про їх дітей... Ті хлопці теж чогось хотіли іншого... (( Важко три роки бути не у ТБ , але у них взагалі стало "важко" назавжди(( Українським продуктом (фільмом чи серіалом) для мене є той, який створено українською мовою, а головне, де українець не ідіот та, вибачте, не раґуль поруч з виразним російськомовним героєм!

Мені справді МАЛО такого продукту! Я хочу і буду творити тільки такий!

Звісно, що необхідна якість та професійність навіть не обговорюється. Хто мене підтримує у цьому? Пишіть, дякую! Колеги-актори ! Хто готовий підтримати мене ? Нам потрібен закон про квотування на ТБ!!!!!!
Ірма Вітовська-Ванца




"Мій вибір тільки ще більше мотивує Війна" Пост Ірми Вітовської підкорює серця українців "Мій вибір тільки ще більше мотивує Війна" Пост Ірми Вітовської підкорює серця українців Reviewed by марія іваночко on 22:35 Rating: 5