АКТУАЛЬНО

[5]

Тимчук пояснив, що Путін готує для Донбасу під виглядом перемир'я

Під виглядом перемир’я з 1-го квітня Кремль готується до реалізації свого підступного плану, кінцевою метою якого буде повторення «придністровського сценарію». Про це розповів народний депутат України, лідер групи «Інформаційний опір» Дмитро Тимчук, передає replyua.net.

«Сьогоднішнє «перемир’я» стало підґрунтям для проведення торгів терористами «ДНР» та «ЛНР». Вони вже в котре заявляють, що в обмін на дотримання режиму «тиші» хочуть, щоб Київ надав їм «особливий статус». Здається, що це остання спроба Кремля проштовхнути власний сценарій виконання багатостраждальних Мінських домовленостей. При цьому Російська Федерація в той самий час буде реалізовувати так званий «сценарій Придністров’я». «Документи» самопроголошених республік на території РФ вже визнали, потрібно тепер перетворити лінію розмежування на «державний кордон», «націоналізувати» всі українські підприємства. І всі ці дії дуже нагадують нам старий сценарій», - зауважив він.

При цьому Тимчук зазначив, що проросійські бойовики не намагаються розширити підконтрольні їм території. «Все, що відбувається на сьогоднішній день в рамках «перемир’я» - спроба Кремля просунути свій сценарій», - наголосив координатор «ІО». 






Тимчук пояснив, що Путін готує для Донбасу під виглядом перемир'я Тимчук пояснив, що Путін готує для Донбасу під виглядом перемир'я Reviewed by марія іваночко on 12:06 Rating: 5