АКТУАЛЬНО

[5]

Шалені і розпусні: в Мережі «гуляють» інтимні фото Оксани Марченко і її чоловіка, аж щелепа відисла (ФОТО

Зірка телеканалу СТБ Оксана Марченко не тільки порадувала шанувальників сімейними фотографіями з особистого фотоархіву, але і публічно підтримала чоловіка, політика і кума президента Росії Володимира Путіна Віктора Медведчука, передаєКорупція.Стар

Телеведуча заявила про те, що його аккаунт в соцмережі заблокували. Тому Оксана вирішила привселюдно підтримати Віктора, якого сильно критикують через зв’язок з президентом Росії і підтримки сепаратистів на Сході України, і розповісти про його достоїнства. Таким чином Марченко спростувала чутки про намічений розлучення.

«КОХАНИЙ МІЙ, ЧОЛОВІК! СКОРО ВИПОВНЮЄТЬСЯ 18 РОКІВ З ДНЯ НАШОЇ ПЕРШОЇ ЗУСТРІЧІ! А Я ЛЮБЛЮ ТЕБЕ СИЛЬНІШЕ І МІЦНІШЕ, НІЖ РАНІШЕ. ЛЮБЛЮ ТЕБЕ — НАЙПРЕКРАСНІШОГО, БЛАГОРОДНОГО І ЛЮБЛЯЧОГО ЧОЛОВІКА В ЦЬОМУ СВІТІ. ЗНАЮ, ТОБІ НЕ ПОДОБАТИСЯ, КОЛИ Я ГОВОРЮ ПРО ОСОБИСТЕ ДЛЯ ЧУЖИХ ЛЮДЕЙ, ЯКІ ЧАСОМ ДОЗВОЛЯЮТЬ СОБІ І ТАК, БЕЗ ПРИВОДУ, ТРІПАТИ БРУДНИМИ ЯЗИКАМИ ПРО НАШЕ ЖИТТЯ … АЛЕ ТЕПЕР НЕ ПРО НИХ. КОЖЕН РАЗ, КОЛИ ТОБІ РОБЛЯТЬ БОЛЯЧЕ, КОЛИ З ТОБОЮ ЧИНЯТЬ НЕСПРАВЕДЛИВО — Я ВІДЧУВАЮ БІЛЬ ЗА ДВОХ . ЧЕРГОВА ПІДЛІСТЬ «ДЕМОКРАТИЧНИХ ЗАЗДРІСНИКІВ» — БЛОКУВАННЯ ТВОЄЇ СТОРІНКИ В #FACEBOOK … БІДНІ ЛЮДИ! ВОНИ БОЯТИСЯ ТВОЄЇ ПРАВДИ, ЯКУ ТИ НЕСЕШ ЛЮДЯМ, НЕ ДАЮЧИ ЇМ ОСТАТОЧНО ОГЛУХНУТИ І ОСЛІПНУТИ — НАВІТЬ В АМЕРИЦІ! Я ПИШАЮСЯ ТОБОЮ! ПИШАЮСЯ І ПІДТРИМУЮ ТЕБЕ . ПИШАЮСЯ, КОЛИ ТИ ДОПОМАГАЄШ ЗНЕДОЛЕНИМ, БУДУЄШ ХРАМИ І ВІДНОВЛЮЄШ МОНАСТИРІ, ЛІКУЄШ ДІТЕЙ І РЯТУЄШ ПОЛОНЕНИХ … Я ПИШАЮСЯ ТОБОЮ, ТОМУ ЩО ТИ НІКОЛИ НЕ БОЯВСЯ ЙТИ ПО МІННОМУ ПОЛЮ — І В ПРЯМОМУ, І ПЕРЕНОСНОМУ СЕНСІ! І ВСЕ, У ЧОМУ МОЖУТЬ ТЕБЕ ЗВИНУВАТИТИ, ТАК ЦЕ В ТВОЇЙ НАЙБІЛЬШОЇ МИЛОСЕРДНИМ. НА ЖАЛЬ, ЛЮДИ РОБИЛИ ЦЕ В УСІ ВІКИ, БО «… НЕМАЄ ПРОРОКА В СВОЇЙ ВІТЧИЗНІ …» ТОМУ, ЗАВЖДИ ПАМ’ЯТАЙ СЛОВА МОЛИТВИ: «… І В ПРИКРОСТІ, І В РАДОСТІ!» Я З ТОБОЮ! «, — НАПИСАЛА ТЕЛЕЗІРКА.

На підтвердження своїх слів Оксана опублікувала сімейні фото, на яких можна побачити не тільки Віктора Медведчука, а й їх дочка.


Шалені і розпусні: в Мережі «гуляють» інтимні фото Оксани Марченко і її чоловіка, аж щелепа відисла (ФОТО  Шалені і розпусні: в Мережі «гуляють» інтимні фото Оксани Марченко і її чоловіка, аж щелепа відисла (ФОТО Reviewed by марія іваночко on 21:27 Rating: 5