АКТУАЛЬНО

[5]

ГРИЦЕНКО:«ОТ І НАДІЙШЛА «ОТВЄТКА» ВІД ГАРАНТА І СО»

От і надійшла "отвєтка" від гаранта & Со.
На мій виступ 9 грудня у Савіка Шустера. Де я заявив, що корупція - це вбивство.
І попередив, що чекає на корупціонерів-убивць: Сообщает http://kozak.co.ua/
1) пожиттєво тюрма,
2) без права амністії чи помилування,
3) з конфіскацією усього їхнього майна.
Хоча насправді, за законами воєнного часу, мародери більшого заслуговують - розстрілу перед строєм. Гаранта & Со така перспектива явно не надихнула. Ціле кіно змонтували, майже 20 хвилин. Та сама брехня, яку поширювали канали Коломойського і Порошенка на виборах-2014. Розікрав, зруйнував, розпродав, знищив усе - Гриценко. Геть усе. Навіть євроатлантичну інтеграцію, її теж знищив, на користь Росії).
Більше пояснювати, тим більше виправдовуватися - не буду. Люди все бачать. Настав час їм, порошенкам з луценками, пояснювати свої справжні злочини - а не видумувати мої.
Мій виступ у Савіка Шустера


Їхнє кіно. "Анатолій Гриценко: перший непрохідний або як розкрадалася армія". МОЗ попереджає: для здоров'я шкідливо


_______
Загрузка...
Загрузка...

ГРИЦЕНКО:«ОТ І НАДІЙШЛА «ОТВЄТКА» ВІД ГАРАНТА І СО» ГРИЦЕНКО:«ОТ І НАДІЙШЛА «ОТВЄТКА» ВІД ГАРАНТА І СО» Reviewed by точка зору on 13:49 Rating: 5