АКТУАЛЬНО

[5]

«Я готовий жити без кредитів, траншів і «безвізу,»але не без лісів Карпат, Полісся і …» (Петиція)

Вітаю усіх! Почалося
…..
Я готовий жити без кредитів, траншів і без «безвізу». Я готовий терпіти і працювати, щоб Україна вилізла з ж….!
Але я не готовий і не хочу, щоб я, мої діти і внуки жили без лісів Карпат, Полісся, Житомирських лісів!!!!
Президенте! Не робіть дурниць!
ПЕТИЦІЯ :
Шановний пане президенте України! Ми Народ України виступаємо категорично проти скасування мораторію на експорт необробленої деревини (лісу-кругляку).
Сьогодні на вокзалі!



Джерело
_______
Загрузка...
Загрузка...
«Я готовий жити без кредитів, траншів і «безвізу,»але не без лісів Карпат, Полісся і …» (Петиція) «Я готовий жити без кредитів, траншів і «безвізу,»але не без лісів Карпат, Полісся і …» (Петиція) Reviewed by марія іваночко on 12:23 Rating: 5