АКТУАЛЬНО

[5]

Українські воїни - мужні, безстрашні! Сьогодні, вони є нашими Миколаями, бо ціною власного життя, дарують нам найдороще: мир, спокій, можливість зустріти свято

Побачивши цю світлину та дописи до неї, якось мені світло на душі стало, хоробре Українське воїнство, яке боронить рідну землю, та вдячний народ України, який від щирого серця любить та допомогає військовим.
Пишуть http://patrioty.org.ua/
"Українські воїни - мужні, безстрашні! Сьогодні, вони є нашими Миколаями, бо ціною власного життя, дарують нам найдорожче: мир, спокій, можливість зустріти свято. Не забувайте подякувати Героям!"
"Храни Вас БОГ, родные наши!!! Ангелов-спасителей и Ангелов-хранителей Вам!!! Возвращайтесь живыми, ребята!!!" "Дякуємо вам щиро за мир і спокій!!! Бережіть себе,молимось за вас!!!"
А цей вірш мені сподобався найбільше (нажаль ім’я автора я не знайшов)
Можливо, знову загримлять гармати,
І танк зімне пшеницю на лану,
І буде плакать і журитись мати,
Коли сини ітимуть на війну.
І хтось востаннє поцілує милу,
І хтось сльозу непрохану змахне,
А може, дехто втратить віру й силу,
Своє життя рятуючи одне.
Але не я... Я квиснути не стану,
Хоч як не буде боляче мені,
За нашу землю, дорогу й кохану,
Я рад прийнять на себе всі вогні.
За тих дітей, що бігають до школи,
За матерів, змарнілих у труді,
За рідні наші верби довгополі,
За наші дні прекрасні й молоді.
І тут ні сліз, ні відчаю не треба,
І тут не треба страху і ниття,
Живе лиш той, хто не живе для себе,
Хто для других виборює життя.
Опублікував Церковний Цинік
_______
Загрузка...
Загрузка...
Українські воїни - мужні, безстрашні! Сьогодні, вони є нашими Миколаями, бо ціною власного життя, дарують нам найдороще: мир, спокій, можливість зустріти свято Українські воїни - мужні, безстрашні! Сьогодні, вони є нашими Миколаями, бо ціною власного життя, дарують нам найдороще: мир, спокій, можливість зустріти свято Reviewed by марія іваночко on 19:28 Rating: 5