АКТУАЛЬНО

[5]

ТУКА: ЩОСЬ МЕНІ ПІДКАЗУЄ ВНУТРІШНІЙ ГОЛОС, НАРОД БУДЕ ЛИШЕ АПЛОДУВАТИ СТОЯЧИ ТАКОМУ «ЗНУЩАННЮ» З «ЕЛЕКТРОННИХ МІЛЬЙОНЕРІВ» !


Якщо нашим політикумом надання безвізового статусу сприймається, як "морквина перед віслюком"...Якщо лише тільки заради цього статусу (а, не заради України) ми здійснили більше ста вимог... Сообщает http://kozak.co.ua/
Якщо ця морква - єдиний стимул для перетворень і рфеорм...
Я б звернувся до ЄС з пропозицією висунути ще додаткові вимоги!
Щось мені підказує внутрішній голос, якщо ЄС висуне, наприклад, вимогу щодо негайного покарання "електронних мільйонерів" - народ буде лише аплодувати стоячи такому "знущанню"!
Замість цього, наші нардепи "обурились"...
Вилоносець навіть своїм паспортом понти поколотив по трибуні, обурений. Чому паспорт "на руках", а не в МЗС?!
Я сподіваюсь, вся фракція РадіКальних позбулась паспортів, як і пообіцяв "лідер"?!
Загрузка...
Загрузка...
ТУКА: ЩОСЬ МЕНІ ПІДКАЗУЄ ВНУТРІШНІЙ ГОЛОС, НАРОД БУДЕ ЛИШЕ АПЛОДУВАТИ СТОЯЧИ ТАКОМУ «ЗНУЩАННЮ» З «ЕЛЕКТРОННИХ МІЛЬЙОНЕРІВ» ! ТУКА: ЩОСЬ МЕНІ ПІДКАЗУЄ ВНУТРІШНІЙ ГОЛОС, НАРОД БУДЕ ЛИШЕ АПЛОДУВАТИ СТОЯЧИ ТАКОМУ «ЗНУЩАННЮ» З «ЕЛЕКТРОННИХ МІЛЬЙОНЕРІВ» ! Reviewed by точка зору on 18:06 Rating: 5