АКТУАЛЬНО

[5]

Сьогоднішній парад породив прості запитання до Порошенка


Сьогоднішній парад породив у мене до страшного прості запитання до нашого головнокомандувача. Ось ви показали всьому світові, що в України є ракети "Точка У" і самохідні гармати "Піон" здатні стріляти навіть ядерними зарядами аж на 50 км. А "Точки У" аж на 120 км. Ну не розумію я і думаю не розуміє будь-хто у світі, в кого більше за одну звивину в голові, чому ці засоби не застосовуються для знищення ешелонів російських боєприпасів, які завозяться в Україну з мерянсько-мещорської Московії і убивають наших воїнів і мирних жителів.
Чому? Ну не можна слухати, як військовий речник АТО розповідає, коли, де і скільки техніки і боєприпасів завезено російськими терористами до України. Хіба функція військових полягає в фіксації? Ви ж, прости господи, не придуркувате ОБСЄ?
Ну давайте відверто і не "для дурних". Речник АТО має сказати, що стільки то ешелонів снарядів і мін завезено і одразу знищено. Хочеться волати, чому ви не застосовуєте "Піони" і "Точки У". Навіщо ви так ганьбите себе, проказавши їх і невідомо куди дівши? Чи може я чогось не розумію?
Petro Maslyak
Президент сказав, що ми повернемо Донбасс та Крим "політико-дипломатичним" шляхом.
Що ж, я розумію, чого він це каже.
Але оскільки я не маю жодних обмежень, пов'язаних з обов'язками державного службовця, я можу вам сказати просту істину, яку чудово розуміють усі.
У відносинах з Росією ми НІЧОГО не досягнемо політико-дипломатичним шляхом.
***
Ой і довго нам ще совок витравлювати... Адже він - у кожній деталі.
Аж до звернення до військовослужбовців - "товарищі".
Але нічого - все з часом.
Петро Олещук
 http://uainfo.org/
2 Блок 3 Банерна мережа
Сьогоднішній парад породив прості запитання до Порошенка Сьогоднішній парад породив прості запитання до Порошенка Reviewed by марія іваночко on 13:37 Rating: 5