АКТУАЛЬНО

[5]

Український плавець Говоров не продався Росії за мільйон доларів

Український плавець Андрій Говоров відмовився виступати за збірну Росії. За зміну країни російська сторона запропонувала українцю мільйон доларів ще після того, як він переміг на Універсіаді у 2013 році, що проходила в Казані.
Новину передає «Преса України».
Про це повідомив близький товариш Говорова, керівник Федерації футболу України Андрій Павелко.
«Свого часу Андрію Говорову росіяни пропонували 1 млн доларів, щоб він виступав за їх збірну. Говоров - патріот і він відмовився. Нині Говоров виступає за Дніпропетровськ, хоча його батьки військові з Севастополя», - сказав Павелко.
Варто відзначити, що і на Олімпіаді в Ріо Росія йому знову ж запропонувала змінити паспорт, щоправда він знову відповів відмовою.
«Я не думаю, що моя країна мене скривдить, усі чотири роки вона мене підтримувала і у мене була можливість тренуватися», - сказав Говоров
Разом з тим відзначаємо, що батьки Андрія Говорова родом із нині анексованого Севастополя.
«Та були у мене пропозиції від Росії, коли ситуація з Кримом була, я їх не розглядав. Розмови ходять, але я свою позицію так поставив, що я не збираюся змінювати країну».
Український плавець Говоров не продався Росії за мільйон доларів Український плавець Говоров не продався Росії за мільйон доларів Reviewed by точка зору on 11:10 Rating: 5