АКТУАЛЬНО

[5]

Путін про відносини з Заходом: Я не друг, не наречена і не жених

Росія готова шукати компроміс з країнами Заходу, однак слід врахувати, що "відносини між державами будуються інакше, ніж між людьми"
Таку думку, як передає depo.ua, президент Росії Володимир Путін висловив в інтерв'ю німецькому виданню Bild.
"Я не друг, не наречена і не жених, я президент Російської Федерації", - заявив Путін.
Він нагадав, що населення країни налічує 146 мільйонів людей.
"У цих людей є свої інтереси, і я зобов'язаний їх відстоювати", - зазначив він.
Кореспондент видання розповів президенту Росії про теорію існування "двох Путіних": "Один - молодий, до 2007 року, який заявив про солідарність з американцями, Шредер (німецький політик, канцлер ФРН з 1998 по 2005 роки) був його другом, і потім, з 2007 року, з'явився інший Путін".
Співрозмовник нагадав, що в 2000 році Путін не бажав мати конфронтації в Європі, і закликав зробити все, щоб її подолати. Однак зараз протистояння між Росією і Заходом тільки загострюється.
"Коли ми отримаємо назад колишнього Путіна?" - запитав журналіст.
"Я ніколи не змінювався. По-перше, я і відчуваю себе молодим сьогодні. Я був другом Шредера, я і залишаюся другом Шредера. Нічого не змінилося", - відповів Путін.
 Depo.

2 Блок 3 Банерна мережа
Путін про відносини з Заходом: Я не друг, не наречена і не жених Путін про відносини з Заходом: Я не друг, не наречена і не жених Reviewed by марія іваночко on 09:09 Rating: 5