АКТУАЛЬНО

[5]

Російське громадянство Клімкіна первинне і мене не дивує імпотенція нашого дипкорпусу .чи ви хотіли аби свій вів активну дипломатичну роботу проти своїх? -Приходько

Назар Приходько

А отут я трошки посміхнусь:

Всі тут обговорюють слова Саакашвілі про те, що Клімкін має подвійне громадянство (включно з російським).

Ну по-перше - російське в нього первинне, він звідти родом, по-друге - я давно казав, що він одружений на доньці російського генерала, ну і по-третє - мене АБСОЛЮТНО не дивує імпотенція нашого дипкорпусу під час війни, .Пффффф.


Російське громадянство Клімкіна первинне і мене не дивує імпотенція нашого дипкорпусу .чи ви хотіли аби свій вів активну дипломатичну роботу проти своїх? -Приходько Російське громадянство Клімкіна первинне і мене не дивує імпотенція нашого дипкорпусу .чи ви хотіли аби свій вів активну дипломатичну роботу проти своїх? -Приходько Reviewed by марія іваночко on 09:19 Rating: 5