АКТУАЛЬНО

[5]

"Невістці не заздрю": Приходько написала зворушливий пост про "головного чоловіка



Українська співачка Анастасія Приходько, якій запропонували присвоїти високе звання, потішила своїх підписників у мережі зворушливим постом про "головного чоловіка в її житті".

На особистій сторінці у Facebook співачка привітала 2-річного сина з днем ​​народження.передає.obozrevatel.com

"Сьогодні народився головний чоловік у моєму житті. З появою хлопчика я зрозуміла цікаву річ, невістка буде в мене літати, не заздрю я їй! З Днем Народження, мій син, сьогодні нам 2", - прокоментувала вона фотографію малюка.

Підписники співачки діляться в коментарях привітаннями та бажають хлопчику міцного здоров'я.
"Щирі вітання синові і батькам", "Бідна невістка. А сина з днем ​​народження, нехай росте здоровий на радість мамі", - підкреслюють в обговореннях.


"Невістці не заздрю": Приходько написала зворушливий пост про "головного чоловіка "Невістці не заздрю": Приходько написала зворушливий пост про "головного чоловіка Reviewed by марія іваночко on 14:49 Rating: 5