АКТУАЛЬНО

[5]

85 років тому Московія почала фізичне знищення укаїнців.За два роки загинуло від 10 до 15 млн.Тож жодної політики,бажаємо їм того що вони робили з нами.-Міщенко.


Натрапив на сабалєзнованія від Ольги Фреймут у зв'язку з загибеллю падругі бєрєжної: "Вимкнемо політику - ввімкнемо серце".

Що ж увімкну і я серце.

Цього дня, 85 років тому, 06.08.1932 року була підписана Постанова Сталіним про боротьбу з крадіжками колгоспного та кооперативного майна. В народі названа про п'ять колосків - розстріл на місці, жодної амністії, жодних пом'якшуючих обставин до статі та віку. Розстрілювали дітей, жінок, людей похилого віку. Так почалася чергова військова операція Московії проти України. Завдання - повне фізичне знищення українців. В результаті: за різними даними за два роки загинуло від 10 до 15 млн. українців.

Моя бабця, Прядко Наталія, це пережила на Полтавщині. Однак не пережили її мама та тато, а мої прабабця, прадідо та їхніх восьмеро дітей. З 13 душ її сім'ї - залишилось троє. А ще пережив це і мій дідо - Міщенко Павло, і така ж історія. 
По іншій лінії операція Вісла, геноцид поляків на пару з московитами де з 11 душ, роду Нечаїв, залишилось двоє. 
В мене зараз не має мінімум з сотні кровних братів та сестер.

До чого це я? До того, що давно не має жодної політики, давно ввімкнене серце - давно бажаємо їм того, що вони робили з нами.


85 років тому Московія почала фізичне знищення укаїнців.За два роки загинуло від 10 до 15 млн.Тож жодної політики,бажаємо їм того що вони робили з нами.-Міщенко. 85 років тому Московія почала фізичне знищення укаїнців.За два роки загинуло від 10 до 15 млн.Тож жодної політики,бажаємо їм того що вони робили з нами.-Міщенко. Reviewed by марія іваночко on 08:43 Rating: 5