АКТУАЛЬНО

[5]

З 24 червня на Донбасі буде перемир'я


На Донбасі вводиться "хлібне" перемир'я. Фото: Правда

Учасники контактної групи по Україні домовилися про перемир'я на час збирання врожаю.

Тристороння контактна група по врегулюванню конфлікту в Україні підтримала звернення рад Донецької і Луганської областей встановити перемир'я на час збирання врожаю на Донбасі, так званого хлібного перемир'я, з 24 червня. Про це повідомила у своєму Facebook прес-секретар представника України в контактній групі Леоніда Кучми Дарка Оліфер, інформують Коментарі.

В економічній підгрупі була продовжена робота по забезпеченню життєдіяльності інфраструктури Донбасу.

Також прес-секретар повпреда так званої ДНР Дениса Пушилін Денис Володимирович Вікторія Талакіна в Facebook повідомила, що учасники контактної групи підтримали ідею перемир'я з півночі 24 червня. За її інформацією, режим тиші повинен тривати до 31 серпня. Талакіна зазначила, що учасники переговорів висловили надію, що перемир'я буде продовжено і далі.

"Ініціатива, звичайно ж, отримала підтримку на рівні тристоронньої контактної групи. Учасники зобов'язалися донести її до свого політичного керівництва ", - заявив Мартін Сайдік, спецпредставник ОБСЄ в тристоронньої контактній групі.




З 24 червня на Донбасі буде перемир'я З 24 червня на Донбасі буде перемир'я Reviewed by марія іваночко on 12:04 Rating: 5