АКТУАЛЬНО

[5]

«Херои, мало Вас там поубивали. Никто Вас на войну не звал. Я тебя еще найду» – маршрутчик АТОшнику в Запорожье. (видео)



Бійцеві АТО Олексію Христенко водій маршрутки відмовив в пільговому проїзді.
Він на кінцевій зупинці викликав поліцію, там вже в конфлікт втрутився інший водій, який став на захист свого колеги. Про неприємну ситуацію Христенко повідомив у себе на сторінці в соціальній мережі і попросив побратимів про допомогу

Дорогі побратими!!! Сьогодні зі мною стався такий випадок, що мені потрібно звернутися до Вас за допомогою. Справа в том що я їдучи з праці додому зайшов у маршрутку 74 на зупинці вул “Чарівна” Водій в агресивній формі відмовив мені у наданні безкоштовного проїзду, користуючись тим що нема сидячих місць. Я відповів що не вийду і запропонував у разі відмови викликати поліцію, на що водій погодився. Приїхавши на кінцеву зупинку, що я і зробив. Хоча мені потрібно було виходити на декілька зупинок раніше. І вже на кінцевій зупинці почалося те про що я потрибую допомоги. Водій зовсім іншої маршрутки, теж під номером 74 поспілкувавшись з тим водієм котрий віз мене почав конфлікт. У образливій і матерній формі ображав мене і матерно ображав Героїв які воюють за нашу Країну. Погрожував особисто мені у фізичной розправі. Брати, мені потрібна допомога, бо для мене неможливо все це так залишити. Не для цього ми боремось за нашу державу як на фронті, так і тут. Не за те мої брати лили і продовжують лити свою кров щоб всяка гніда таке дозволяла. Разом ми можемо все. Сподіваюсь що завтра буде номер машини ,а також фото цього сєпара.

Друзі! Побратими! По-перше невеликий звіт про те, що зроблено по питанню з водіями маршруту №74. Перше: мною була написана заява на водія у поліцію. Друге: від центру допомоги Ветеранів АТО подана скарга на водіїв в управління транспорту. Третє: була розмова з заступником підприємства перевезень, на які озвучили вимоги звільнення водія-хама і домовитись про зустріч Ветеранів АТО з директором і водієм.

28.04.17 о 10:00 прошу зібратись Ветеранів АТО і небайдужих громадян біля таксопарку за адресою вул.Шкільна 2. Прохання: бути по формі. Нехай водій повторить все те, що він про нас думає. 
Що до керівника підприємства, вимагаємо: звільнити водія з неможливістю працювати в сфері транспортного обслуговування. Хочу дуже подякувати тим, хто допомогає припинити цей безлад! 
Прошу звернути увагу СМІ на проблему Ветеранів з перевізниками. Дякую!




«Херои, мало Вас там поубивали. Никто Вас на войну не звал. Я тебя еще найду» – маршрутчик АТОшнику в Запорожье. (видео) «Херои, мало Вас там поубивали. Никто Вас на войну не звал. Я тебя еще найду» – маршрутчик АТОшнику в Запорожье. (видео) Reviewed by марія іваночко on 22:43 Rating: 5