АКТУАЛЬНО

[5]

Я знаю, що пройде ще якийсь період часу і наша країна зміниться, і ми всі повернемось додому з Майдану — Парасюк


Рівно 3 роки тому моє життя змінилось.

Це не популярність і не кар'єра, це велика відповідальність. Сообщает https://www.facebook.com/

Я знаю, що пройде ще якийсь період часу і наша країна зміниться, і ми всі повернемось додому з Майдану.
P.s. Пам'ятаймо, контроль здійснюється не тими, хто на землі, а тими, хто на небі. Ми всі колись потрапимо туди, де нам будуть задавати питання. І головне, щоб ми мали на них відповіді.





Я знаю, що пройде ще якийсь період часу і наша країна зміниться, і ми всі повернемось додому з Майдану — Парасюк  Я знаю, що пройде ще якийсь період часу і наша країна зміниться, і ми всі повернемось додому з Майдану — Парасюк Reviewed by марія іваночко on 09:25 Rating: 5