АКТУАЛЬНО

[5]

Насіров обізвав гривню «локальною валютою» та пояснив, навіщо йому мільйони доларів готівкою

Фото: 24tv.ua
Роман Насіров
Кожна людина має право вибирати, що робити зі своїми матеріальними і нематеріальними цінностями, зазначив Насіров
Голова Державної фіскальної служби Роман Насіров зберігає мільйони доларів готівкою, тому що не довіряє банкам. Про це він заявив в інтерв'ю «Лівому берегу». передає http://glavcom.ua
За його словами, задекларовані ним близько двох мільйонів доларів готівки «пройшли через банківську систему». «Я довгий час, працюючи на посаді керівника інвестиційного банку, зарплату, премії і бонуси отримував офіційно – через банк. Але, скажу чесно, банківській системі дійсно трохи не довіряв, хеджував або страхував себе від курсових ризиків, переводив гроші в долари. Завжди був вибір: або покласти гроші в так званий стрьомний банк під більші відсотки, але на такий ризик я йти не готовий; або в надійний, який дає 1–3%, що є реальною ставкою на сьогодні. До подібного я теж не готовий. Тому на момент декларування я гроші особливо в банку не зберігав», – пояснив Насіров.
Він також повідомив, що у нього «кілька мільйонів гривень зберігаються на рахунку в локальній валюті, але основна частина – ні».
Насіров не бачить нічого поганого в тому, що він, очолюючи ДФС, не довіряє українській банківській системі і зберігає гроші вдома. «Кожна людина має право вибирати, що робити зі своїми матеріальними і нематеріальними цінностями. Моя посада не передбачає, що я повинен показувати приклад у даному випадку», – сказав він.
«З точки зору сплати податків, я можу відкрито показати, як я заробляв гроші і як сплачував податки. Але де знаходяться мої матеріальні або нематеріальні активи, це все-таки мій особистий вибір!» – заявив Насіров.
_______
Загрузка...
Загрузка...
Насіров обізвав гривню «локальною валютою» та пояснив, навіщо йому мільйони доларів готівкою Насіров обізвав гривню «локальною валютою» та пояснив, навіщо йому мільйони доларів готівкою Reviewed by марія іваночко on 20:16 Rating: 5