АКТУАЛЬНО

[5]

На судовому засіданні старенькій поставили запитання. Від відповіді суддя поліз під стіл!


У суді в маленькому американському містечку прокурор викликає свого першого свідка – стареньку бабусю, пише джерело. Він починає допит: – Місіс Джонс, ви мене знаєте? Сообщает http://blyskavka.top/
– Ну звичайно я знаю вас, містер Вільямс. Я знала вас ще маленьким хлопчиком й, чесно кажучи, ви мене дуже розчаровуєте. Ви брешете, зраджуєте свою дружину, маніпулюєте людьми та говорите гидоту за їх спинами. Ви думаєте, що велика людина, тому що у вас не вистачає мізків, щоб зрозуміти, що ви – всього лише невеликий бюрократ.
1-vopros-babushke-na-sude
Прокурор був шокований. Не знаючи, що робити далі, він вказав в інший кінець кімнати та запитав:
– Місіс Джонс, чи знаєте ви адвоката?
– Ну звичайно я знаю. Я знаю містера Бредлі теж з його дитинства.
Він ледачий, нетерпимий й у нього проблеми з алкоголем. Він не може побудувати нормальні відносини ні з ким, а його адвокатська контора – одна гірших в нашому штаті. Не кажучи вже про те, що він зраджував своїй дружині з трьома різними жінками. До речі, одна з них – ваша дружина. Так, я знаю його.
Адвокат стояв, ні живий, ні мертвий.
Суддя попросив обох юристів підійти до нього та дуже тихим голосом сказав:
– Якщо хто-небудь з вас, ідіотів, запитає її чи знає вона мене, я відправлю вас обох на електричний стілець.
Загрузка...
Загрузка...
На судовому засіданні старенькій поставили запитання. Від відповіді суддя поліз під стіл! На судовому засіданні старенькій поставили запитання. Від відповіді суддя поліз під стіл! Reviewed by марія іваночко on 19:25 Rating: 5