АКТУАЛЬНО

[5]

Львівська маршрутка – цікавий випадок із життя

Такого зі мною ще не траплялось, тому відчуття не зовсім зрозумілі.
Повертався додому зі своїми трьома нащадками трону додому зі змагань, старший нащадок трону – Богдан здавав на жовтий пояс ( і між іншим здав!!!!). На зупинці біля Форуму в 51-шу маршрутку зайшов з дітьми. Окрім мене на зупинці був тільки один чоловік. Заплатив гроші. Автобус не їде, мабуть побачив шо хтось ше добігає – промайнуло в голові. Десь через 1-2 хвилини водій чимдуж продекламував : ” В автобус зайшов чоловік з трьома дітьми, і невже йому ніхто не хоче уступити місце?”
В автобусі запанувала тиша…
– Я можу і постояти, мені тільки 6 зупинок…. – майже пошепки сказав водію.
– Якщо мужчина з дитиною на руках може постояти – то і всі ми теж можемо почекати….
Десь за хвилину хтось позаду сказав, шо я можу сідати.
Я з дітьми розмістився: двох менших взяв на коліна, а старший – Богдан, який здобув жовтий пояс, прилаштувався біля нас. ….. і ми рушили з місця…
Григорій Горбань 
_______
Загрузка...
Загрузка...
Львівська маршрутка – цікавий випадок із життя Львівська маршрутка – цікавий випадок із життя Reviewed by марія іваночко on 14:36 Rating: 5