АКТУАЛЬНО

[5]

Моя думка…



А мені байдуже на ціни на газ, бензин, хліб. Мене це не турбує… Так, я помітила, шо гроші закінчуються швидше, точніше не так: їх залишається менше, та то все байдуже. Сообщает http://goruzont.blogspot.com
Мені болить інше – сльози дітей, які не побачать батька живим, сльози жінок, які втратили синів і чоловіків, сльози справжніх воїнів, які втратили побратимів. Мені болить розпач у словах та очах тих хлопців, які втратили друзів, і це викликає в мене нестерпний біль. Так, криза у нас в країні є і не лише економічна, а набагато страшніша – криза духовної черствості. Страшно дивитись як люди закупорюються в панцирі власної примарної безпеки і добробуту… Боротись можна тільки об’єднавшись всім разом, а ось здаватись можна якраз кожен окремо…
Ліна Костенко
_______
Загрузка...
Загрузка...
Моя думка… Моя думка… Reviewed by марія іваночко on 21:18 Rating: 5