АКТУАЛЬНО

[5]

Молитва воїна: Лише від перегляду цих неймовірних кадрів у ворогів України холоне кров (відео)

Бійтеся, вороги, ми зможемо все здолати! Ми - сила! Ми - народ!
Слава Україні! Смерть ворогам! Скріншот.
Бажано знати слова та повторювати разом з хлопцями, тоді відчуєте всю силу цієї молитви. Вона допоможе знайти мотивацію для любої доброї справи, а головне розбудити своє національне Я. Неймовірне відео розміщено в мережі, повідомляють Патріоти України з посиланням на StarkoPost.
Ми переможемо, і зовнішнього і внутрішнього ворога. Слава Україні та її Героям !


Текст молитви.
УКРАЇНО, Свята Мати Героїв, зійди до серця мого, прилинь бурею вітрів кавказьких, шумом карпатських ручаїв, боїв славного Завойовника Батька Хмеля, тріумфом і гуком гармат Революції, радісним гомоном Софійських Дзвонів.
Нехай в Тобі відроджуся, славою Твоєю опромінюся, бо Ти все життя моє, бо Ти все моє щастя. Задзвони мені брязкотом кайдан, скрипом шибениць в понурі ранки, принеси мені зойки катованих в льохах і тюрмах, і на засланні, щоб віра моя була гранітом, щоб росло завзяття, міць, щоб сміло я йшов у бій так, як ішли Герої за Тебе, за Твою славу, за Твої Святі Ідеї;
щоб помстити ганьбу неволі, потоптану честь, глум катів Твоїх, невинну кров помордованих під Базаром, Крутами, в Кінгірі і Воркуті, геройську смерть героїв Української Нації, Української Національної Революції — полковника Євгена Коновальця, Басарабової, Головінського, Шухевича, Бандери та славну смерть Данилишина і Біласа, і тисяч інших незнаних нам, що їх кості порозкидані або тайком загребані.
Спали вогнем життєтворчим всю кволість у серці моєму. Страху нехай не знаю я, не знаю, що таке вагання.
Скріпи мій дух, загартуй волю, в серці замешкай моєму! У тюрмах і тяжких хвилинах підпільного життя рости мене до ясних чинів.
В чинах тих хай знайду я смерть солодку, смерть в муках за Тебе. І розплинуся в Тобі я, і вічно житиму в Тобі, ВІДВІЧНА УКРАЇНО, МОГУТНЯ і СОБОРНА !
Загрузка...


Загрузка...
Молитва воїна: Лише від перегляду цих неймовірних кадрів у ворогів України холоне кров (відео) Молитва воїна: Лише від перегляду цих неймовірних кадрів у ворогів України холоне кров (відео) Reviewed by точка зору on 09:30 Rating: 5