АКТУАЛЬНО

[5]

"Кого я повинен вбити в своїй країні, щоб захистити свою націю?", - блогер



Відчай.
Мені сорок два роки, я українець і живу в Україні.
Я живу на своїй землі, в своїй країні і виховую дітей. Я нікуди не виїхав. я тут живу і працюю. Моїй донечці три з половиною роки і я витрачаю після роботи багато часу бо я не можу знайти телевізійний канал щоб включити їй українську музику, коли вона хоче танцювати, чи знайти канал з мультиками українською мовою коли вона хоче мультиків...
Мене і моїх дітей щодня тероризують російськомовні терористи з телеекранів і радіоефірів своєю іноземною мовою, які вбивають мову моїх дітей і моє майбутнє....
Люди!!!
Я ще молодий, я сильний і здоровий!
Я ще в змозі тримати зброю в руках і не хочу втратити свою національну ідентичність в своїй країні. Я навіть готовий загинути в бою зі зброєю в руках щоб не загинула моя Нація!!! Я не хочу жити на колінах!!!
Люди, скажіть мені, кого я повинен вбити в своїй країні щоб зберегти її?! Щоб не загинула моя Нація і мої діти не виросли росіянами?!
Сергій ЯКИМЧУК
                                                     http://uainfo.org
Загрузка...

Загрузка...
2 Блок 3 Банерна мережа
"Кого я повинен вбити в своїй країні, щоб захистити свою націю?", - блогер "Кого я повинен вбити в своїй країні, щоб захистити свою націю?", - блогер Reviewed by марія іваночко on 08:41 Rating: 5