АКТУАЛЬНО

[5]

Принцеса Діана: 10 цитат мудрої жінки

 
Великобританія і весь світ цього тижня згадує принцесу Діану.
31 серпня принцеса Діана загинула в автокатастрофі в Парижі. Водій авто, в якому їхала Леді Ді з коханим, намагався відірватися від папараці – і не впорався з керуванням. Синам Діани – Вільяму і Гарі – було 15 і 12 років, коли її не стало.
Життя принцеси вплинуло на весь світ: її стилем захоплювалися і копіювали, її мудрі висловлювання надихали та ставали життєвими кредо багатьох людей.
Сьогодні згадуємо 10 цитат відомої жінки.
1. Мені не потрібні дорогі подарунки. Я не хочу, щоб мене купували. У мене є все, що мені потрібно. Я просто хочу, щоб був хтось для мене, щоб я почувалася в безпеці.
2. Філософське мислення – це мистецтво переносити нещастя інших.
3. Мені подобається бути вільною духом. Деякі не люблять цього, але така я є.
4. Чоловіки брешуть менше, ніж жінки, крім тих випадків, коли вони говорять про свої почуття.
5. Якби чоловікам доводилося народжувати, ні в кого з них не було б більше однієї дитини.
6. Переважно жінки вважають, що чоловік – єдиний спосіб самореалізації. Насправді, робота – для мене кращий спосіб.
7. Я не живу за правилами. Я керуюся серцем, не головою.
8. Найбільша хвороба цього століття – те, що люди ображаються.
9. Якщо ви знайшли в своєму житті ту людину, яку кохаєте, тримайтеся за неї.
10. Кажуть, що краще бути бідним і щасливим, ніж багатим і нещасним. А як щодо компромісу – бути помірно багатим і трішки меланхолійним?
Життя – це лише подорож. Так стверджувала принцеса Діана. Тож подорожуймо та насолоджуємося шляхом.
http://intermarium.com.ua
Принцеса Діана: 10 цитат мудрої жінки Принцеса Діана: 10 цитат мудрої жінки Reviewed by марія іваночко on 09:34 Rating: 5