АКТУАЛЬНО

[5]

“Це мій протест”: Парасюк вирішив вийти з УКРОПу

Позафракційний народний депутат Володимир Парасюк заявив про свій вихід з міжфракційного об’єднання УКРОП у Верховній Раді України.
Відповідне відео було опубліковано 5 серпня на YouTube-каналі News Online, передает varota.com.ua со ссылкой на obozrevatel.
Зазначимо, що цю заяву нардеп зробив у Львові на IX конференції регіональної партійної організації.

Це мій протест”, – сказав Парасюк (тайм-код 3:00).
За його словами, причиною для прийняття такого рішення стало незадоволення ситуацією, яка склалася в УКРОПі.
“Я дивлюся на всі ці процеси, і мені боляче, що… організація, яка об’єднала найкращих… вона починає опускатися на якийсь незрозумілий рівень… Всі ці кулуарні ігри”, – сказав Парасюк.
Потім нардеп зачитав текст заяви, написаної на ім’я спікера парламенту: “Я, Парасюк Володимир Зіновійович, заявляю про свій вихід з міжфракційного об’єднання УКРОП у Верховній Раді України”.
“Це мій протест”: Парасюк вирішив вийти з УКРОПу “Це мій протест”: Парасюк вирішив вийти з УКРОПу Reviewed by точка зору on 22:12 Rating: 5