АКТУАЛЬНО

[5]

Хто їде потягом "Львів-Москва"? Звичайний совок, рагулі та неприховані сепаратисти


Обережно: гнівно-пост.
Як тільки сідаю в потяг Львів-Москва мене починає тіпати. Я не дуже нервова людина але мене реально вибішують ці істоти, які називають себе "чоловіками". Істоти, які на третьому році війни їдуть заробляти гроші до москалів. В мене реально руки чешуться здати їх в СБУ, з подальшим видворенням з України. Яка від них користь як від громадян? Вони свідомі, що відбувають навколо? Ні.
Вони виховають нормальних дітей? Н? Вони оберуть нормальну владу? Ні. З ними нема про що говорити - тектонічний розлам. Вони як і 20 років тому збираються по четверо в плацкартах, жруть вотку і їдять свої кури з вареними яйцями. Їм по цимбалах війна, їм по цимбалах Україна, їм накласти на все крім того, щоб вдома в холодильнику завжди лежала палка московської ковбаси. Воно за 20 років не спромогтися спробувати виїхати на заробітки хоча б в Польщу. Нащо? Ще якусь мову вчити.
Простіше в якийсь рязаносранськ виїхати, розбалакувати жуткоязичним і улесливо піддакувати, коли там розказують про "хахлів". І це, панове, "иліта" і нащадки страшних бандерівців із Західної України, представники упівської львівщини, тернопільщини і станіславщини. Всі як один в церкві на Різдво і Великдень у вишиванках. А по суті - звичайний совок, рагуль і сєпар. Навіть неприхований сєпар.
І от поки я їду у одному вагоні з цим "цвітом нації", до мене дзвонять черкаські хлопці з моєї батареї і розпитуються як можна з користю провести день у Львов - комбат дав звільнення.
Де ці всі "нашіоналіштичні" партії? Чим займається парох на селі? Як всі ці людські особини можуть спокійно жити у своїх міні-суспільствах без загальної обструкції? Коли кожного дня хтось гине на передку, коли вже навіть мозок відмовляється об'єктивно сприймати ці перманентні втрати, а воно їде в ту кончєну маскву будувати чергову халупу. Ну, блііііііін!
Давайте, розкажіть мені, що вони теж громадяни і мають таке ж право голосу жінка або дитина загиблого бійця. Проголосую обома руками і буду безкоштовно агітувати за партію, яка продавить закон про позбавлення громадянства і примусову депортацію. Камон! Кому занести гроші?
Роман Трухін
 http://uainfo.org/
2 Блок 3 Банерна мережа
Хто їде потягом "Львів-Москва"? Звичайний совок, рагулі та неприховані сепаратисти Хто їде потягом "Львів-Москва"? Звичайний совок, рагулі та неприховані сепаратисти Reviewed by марія іваночко on 08:00 Rating: 5