АКТУАЛЬНО

[5]

Різка заява Тіни Кароль про концерт в Росії (фото)

Різка Заява Тіни Кароль про концерт в Росії (фото) | Диванна сотня
Українська співачка Тіна Кароль розповіла, що наразі відмовилася від виступів у Росії.
“Моя позиція чітка і ясна. Так, я розмовляю і співаю російською мовою, але й українську знаю прекрасно, і українських пісень в моєму репертуарі теж багато! Я люблю свою країну, і у мене немає “сірого” кольору в моїй громадянській позиції. Тут є біле і чорне, а сірого не дано”, – сказала Кароль.
На відміну від деяких українських артистів, Тіна відмовилася від концертів у Росії.
“Знаєте, пройде час – і будуть концерти в Росії у наших виконавців, але потрібно пам’ятати важливу річ: є чітка межа, коли можна це робити, а коли цього робити не можна.
Я вважаю, на даний момент всі, хто хоче послухати Тіну Кароль, можуть приїхати в Україну, Білорусь, Молдову, Америку, Німеччину, Англію… Так, поки так”, – наголосила Кароль.
Дякуємо//divanna-sotnya.com/
2 Блок 3 Банерна мережа
Різка заява Тіни Кароль про концерт в Росії (фото) Різка заява Тіни Кароль про концерт в Росії (фото) Reviewed by марія іваночко on 08:02 Rating: 5